turuncuelma Kızlar, bebekleriniz kabız olduğu zaman hangi fitili kullanıyorsunuz acaba? Bebeğim 4.5 aylık
Naz_ve_annesi turuncuelma 1 yemek kaşığı yulaf ve 2 adet gün kurusu 10 dk kaynatip blendırdan geçirip bebeğinize yedirebilirsiniz kabızlığa iyi geliyor
happy_mother turuncuelma bizde kabızdıkki gün önce doktorumuz gliserin kansuk vazelinli fitil önerdi 2 dakkaya içini boşalttı sonrasında düzene girdi zeytin yağı gergün veriyorum ama 6 gün dışkısını yapmadı fitil garanti çözüm
Cnsbs24 Gliserin kansuk bebeğim 3 aylık yarım kesip veriyorum 45 dk içinde yapıyor ama bu aralar vermiyorum mamayla besleniyoruz Mamanın içine zeytin yağı koyuyorum rahatlıkla yapıyor 6 mamadan 3 üne mutlaka koyarım turuncuelma
QueenMommm Duygudikicidkc normalde bu fitil ateş düşürücü değil mi yoksa kabızlık için ayrı mı bu 🤦🏼♀️
turuncuelma Duygudikicidkc sadece kabızlık için değil mi bu fitil? Ateşi yok çünkü sadece kakasını yapsın yeter 😢
Naz_ve_annesi Naz_ve_annesi Aa evet doğru pardon. Kabızlık için şurup icebilirsiniz siz sütünüzden alicaktir bebeğinizde. Onun haricinde zeytinyağı verebilirsiniz 1 çay kaşığı ek gıdaya geçmemiş ama bende vermiştim ek gıdaya geçmeden önce ama tabiki en iyisini siz bilirsiniz yinede
turuncuelma Naz_ve_annesi bende zeytinyağı veriyorum da fayda etmiyor maalesef en iyisi fitil vermek. 😢 Teşekkür ediyorum cevap verdiğiniz için
turuncuelma Cnsbs24 Kakası düzene girdi diyorum hop gene bozuluyor önce fitil ile olayı çözelim ardından düzenli zeytinyağı koyayım bende sütüne
rmys_shn2 turuncuelma duphalac şurup kullanabilirsiniz 2-3 çay kaşığı tek seferde verip eğer fayda etmezse 1 kaşık artırın ertesi gün oğlum 14 aylık biz bu zamana kadar şurupla yaptık hep anca düzene girmeye başladı
NmalkoC Gliserin kansun kesinlikle bizim gazdan dolayı yapamıyordu 4 e bölüp ufak bi parça atmıştım 2 aylıkken 5 dakıka icinde oyle bi yaptıki eşim ben heryerimiz batmıştı ama bizden mutlusu yoktu 😁
Helbetyakalayamambeyefendi turuncuelma 6 aylik kizim,yarisini kirip kullanin demisti doktorumuz. Yine siz de sorun bi😌
Cnsbs24 turuncuelma doktorum bana fitil verme alışır demişti ama ben yinede vermiştim bu sefer işte dediğim gibi mamaya zeytinyağı koydum biraz çoğalttım 2 mamaya koyup 1 mamaya koymuyorum çok şükür iyi
BuseBlt turuncuelma duphalac şurup kullanıyoruz ama benim bebeğim 9 buçuk aylık, doktorunuza yada eczacıya danışın yada zeytinyağı kullanabilirsiniz. Sanırım şurup da etki etmezse fitil veriliyor