masterana0 öncelikle sakin olun, bazen annelik duygusu bazı durumların yanlış algılanmasına sebep olabilir. Belki de düşündüğünüz kadar kötü değildir durum, ilk fırsatta bir doktora başvurun, kaka tahlili yapılır.kıl kurduysa zaten tedavisi verilir annesi telaş yapmayın