1 hafta önce doğum yaptım. Bebeğime eşimle beraber bakıyoruz. Bazen babam geliyo oda elinden geldiği kadar yardım ediyo. Ama akşamları bana inanılmaz bi sıkıntı basıyo durduk yere ağlayasım geliyo içim daralıyo ev üzerime geliyo boğuluyo gibi oluyorum bide bebeğimin göbek bağı iltihaplandı gözündede çapaklanma var onları gördükçe daha çok ağlayasım geliyo. Hepsi ufak şeyler ama bana dünyanın sonuymuş gibi geliyo. Bu lohusa depresyonu mu? Ve nasıl geçer nolur tecrübeliler yardımcı olun zor durumdayım