Merhaba Anneler. Size cok ihtiyacim var lutfen okumadan gecmeyin erkek bebegim 9 ayini tamamliyor. icimde bazen kotu fikirler oluwuyor Bu cocuk Otistikmi Allah korusu ya gerilik mi var diye. Fikirler beni yeyip bitirdi Anneler. Aslinda her weyi normal guluyor goz temasi iyi. Fakat cok hircin bebek. Bir dakika dayanmiyor .oyuncaklarla oynamiyor sadece agzina goturuyor bu normalmi?? Isminede bazen bakar bazen yok. Bir Huyuda var saclarini kulaklarini ceke ceke duruyor. Mesela kitap okumak istiyorum benim yanimda oturmuyor emekliyor. Bunlar normalmi? Ben bakiyorum bazen anneler kitap okuyor bebek aneyle oturuyor ama benimkicok haraketli . Bu dikkat eksikligi ola bilirmi? Ell sallamak alkis yapmak bilmiyor bir kac kez alkis yaptigini gordum fakat yap alkis yap annecim diyorum yapmiyor. Babildama kismi cok az . Ba baa de de diyordu wimdi cok az heceliyor anneler lutfen bana fikirler verirmisiniz?? Sizin bebeklerde bu soylediklerim nasil?