Oglunasikbiranne08 kuzum ben şırıngayla 3 ml falan çekiyorum. Sonra bebişi yan yatırıp hızlıca 3 ml yarısını bir burun deliğine sıkıyorum. sonra zaten bebeğin genzine kaçtığı için öksürüyor. Hemen ters çeviriyorsun ve sıktığın serum diğer burnundan çıkıyor. Sonra da diğer burun deliğine aynı işlemi uyguluyorum. Bazen hapşuruyor onunla atıyor içindekileri. Serum fizyolojikten sonra burun aspiratörü ile çekersen burnunu çok daha rahat ediyorlar.