asli0306 Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu. doğumdan sonra aşırı saçlarım dökülmeye başladı ama öyle böyle değil. Ben hayatımda böyle dökülme yaşamadım. Ne zaman duracak dökülen saçlarım geri gelecek mi bilmiyorum yaşayan var mı?
Birgocmenkustuo asli0306 4 ayliga kadar hiç sıkıntım yoktu. 4ten sonra basladi. 9 ay olacağız hala geçmedi. Bide bebegim çekiyor, inceldi de inceldi.
Elly asli0306 Öyle böyle değil. Tutam tutam gidiyor saçlarım. Vitamin eksikliği diye düşünüyorum. Bebek hepsini alıyormuş. Kanıma baktırıcam ben de.
Denizanasi92 asli0306 neredeyse 8 ay olacak benim hala aynı. Saçlara üzülmeyi geçtim artık evi süpürmekten bıktım her yer saç. Uzun saçlarım vardı küt kestirdim yine durmadı
yamantosunannesi aya kadar bende iyiydim şuan 7 aylığız öyle bir saç dökülüyor ki avuç avuç. Biotin hap var dökülmeyi durdurduğu söyleniyor ondan aldım bakalım duracak mı
yamantosunannesi Denizanasi92 instagramda emzirirken kullanan anneler paylaşıyordu dökülmeyi durduruyor diye o nedenle aldım günde 1 tane içiliyor
Lily_potter asli0306 Benimde aynı 4 ay oldu doğum yapalı özellikle 3 haftadır çok fena dökülüyor. Her yer saç korkuyorum kel kalıcam diye ya uzun bide saçlarım yarın gidip kestiricem dökülmesi azalır belki