Herkese iyi akşamlar. Bebeğim 2 ay 21 günlük. İlk 2 emzik vermedim sürekli memedeydi memede uyur memede kalkardı. birkaç emzik verme denememde 2 günde memeyi redetti hemen o yüzden kesmiştim emziği. 2 haftadir tekrar basladim kısa süreli verdim emziği sürekli de emzirmeye devam ettim. Meme reddi olmadı. Ama emme süreleri çok kısaldı. 5-10 dakka emip bırakıyor. Bazenleri hiç almıyor memeyi çekiştirip bırakıyor. Sütümde çok azalma oldu az emdiği için. 2 haftadır da aynı kiloda ilk 2 ay bâya kilo almıştı. Şimdi eskisi gibi almıyor. Emziği kessemde bütün günümüz memede geçiyor. Hiçbirşey yapamıyorum lavaboya bile göndermiyor nerdeyse. Emzik kullanan anneler bu durum normal mi? Siz nasıl yapıyorsunuz emzirme süreleriniz sıklığınız vs. Birde hangi emziği kullanıyorsunuz emzikten kaynaklı olabilir mi wee baby damaklı emziğini kullanıyorum