Denizanasi92 Malefiz ben kullanıyorum gayet iyi hastane tipi olandan var arkadaşımla aralarında en fazla 10 cc fark vardır ve sütüm hep onunla çoğaldı
umayy34 Malefiz dogumdan once almistim oglum gogsumu tutamadi sagip icirdim 4-5 gun benim isimi gordu ve gecen yil a101 den 120 tl ye almistim suan ne kadar bilmiyorum🤭
Denizanasi92 Malefiz hastanelerde kiralanan gücü yüksek oluyor onun. Arkadaşımda vardı normalde göğsümden maks 60 cc sağar benim makina. Arkadaşta sağdık 70 cc çıktı benim makina gayet iyiymiş dedim
umayy34 Malefiz anladim sahsen memnun kaldim bir isim ciktiginda vs de sagim yaptim iyiki almisim dedim
Minnakelifim Malefiz sıfırı a101 de 250 tl bence ordan alın bende geçen a101 den aldım çok iyi kullanisli
Hanife09 Malefiz Benim ilk göğüs ucum yoktu o pompa sayesinde çıktı ve bebeğimi emzirebildim sonrasında da işime cok yaradı hala daha kullanıyorum çekiş gücünü beğendim