Benim oğlanı uyutmak için, yemek yedirmek için ben hep uğraşırım ama bakıcımız hadi uyku vakti diye yatağına koyuyor hemen uyuyor, yemek vakti diyor hemen ağzını açıyor. Kameradan izliyorum kendi kendine oynuyor bana gelince “kucağına al” diyor saatlerce koala gibi geziyoruz asla kendi kendine oynamıyor, ben eve gelince mızıldanmaya başlıyor nazlanıp duruyor🤦