Oglunasikbiranne08 Kızlar ya buzluktan süt çıkarttım Tadına ve kokusuna baktm ama değişik acımsı bir Tadı var ve plastik kokuyor değişik şekilde . Neden böyle ki anlam veremedim 😏
dolunaymomsss Oglunasikbiranne08 bizde.de oluyor ama sebebini bilmiyorum sonuçta hani donup çözülüyor ve anne sütünün kokusu farklı normal bence
Nessozz Oglunasikbiranne08 plastik kokusu süt poşetinin kalitesiyle alakalı değiştirin bence. Tadının çok da değişmemesi lazım saklamak için uygun koşulları yerine getirmiyor musunuz acaba? İnternetten birqz araştırın dilerseniz.
delirmeceler Oglunasikbiranne08 buzluktada olsa 3 aydan fazla kaldıysa verilmemesi gerekiyor eğer 3 aydan azsa yanlış ısıtma yöntemi kullanmadıysanız kokusundan anlıyamazsınız anne sütü zaten değişik kokuyor ve tatsız
delirmeceler Oglunasikbiranne08 buzluktada olsa 3 aydan fazla kaldıysa verilmemesi gerekiyor eğer 3 aydan azsa yanlış ısıtma yöntemi kullanmadıysanız kokusundan anlıyamazsınız anne sütü zaten değişik kokuyor ve tatsız
Oglunasikbiranne08 dolunaymomsss ay bilemedim bende ya . Korktum acaba bozuldu mu diye . Versem birsey olur mu acaba .? Bugün sütüm azaldı nedense . Ağlıyor sürekli bebeğim.
dolunaymomsss Oglunasikbiranne08 ver ver hiçbir şey olmaz 3 ayı gecmediyse süt asla bozulmaz kaç aylık bebeğiniz
Oglunasikbiranne08 Nessozz wee baby süt poşeti. Süte plastik tadı geçmiş işte ondan sebepte acımsı olmuş süt ☹
Oglunasikbiranne08 delirmeceler 3 aydan az cnm 1 ay bile olmadı daha . Sütü de soğuk suya koyup öyle çözdürdüm . Yanlış mı böyle yapmış olmam
Esrakse Oglunasikbiranne08 eğer Demirimsi bir tat varsa cezvede hafif cızırdatın kaynatmayın öyle içirin
delirmeceler Oglunasikbiranne08 ben anne sütü verdiğim zaman buzluktan çıkartıp süt ısıtma makinesinde çözdürüyordum hemşiremiz öle sölediği için biz direk makina almıştık o yüzden buna bişey diyemem doğal yolla çözdüren anne adayları olabilir
Nessozz Oglunasikbiranne08 sütü direk çözdürmeyin sıcak veya soğuk suda. kullanacağınızı akşamdan çıkarım buzdolabının normal bölümüne koyun öyle çözülsün sonra da biberona koyup sıcak su içinde bekletin öyle ısıtın direk ısıtmayın besin değeri düşüyor. Dondururken de aynı şekilde poşeti önce buzdolabının üst kısmına koyun iyice soğuduğunda buzluğa atın. Böyle yaparsanız 6 aya kadar kullanılabilir o süt.
pennylane Oglunasikbiranne08 lansinohun süt saklama kapları var. poşetlerden daha iyi. tavsiye ederim