Uyku düzeni o kadar kötü ki hemen anlatayım .
Gündüz uyumuyor hiç akşam 4 Gibi uyuyor 8 de kalkıyor gece 12 1 gibi uyuyor sabahta 8,9 gibi uyanıyor öğlende nasıl uyutabilirim bu çocuğu memeyi keseli çok oldu emzik emiyor ayakta sallayarak asla uyumuyor ninni söylemek beşikte sallamak bunların hiç birinde asla uyumaz uykusu geldiği zaman yanıma yatıyor boynumu cimcikleyerek uyuyo bu işlemi öğlende yaptığımda yanıma yatmıyor uyumuyor sabah erken kaldırsam bile öğlende uyumuyor 1 yaşını geçti