Adamomm55 ben 13. Ayında bexsero nimenrix yaptırım 15. Ayında sadece bexsero doktorumuz böyle çok daha hesaplı ve bebeği yormuyor dedi etkisi oluyor ailemdeki tüm çocuklara da bu şekilde yaptım dedi bizde güvendik onun dediği doğrultuda yaptırdık doktorunuz ne diyor size acaba