Bızım gıttımız doktor özel muayenesi olan yer resmî kurum dedı ama ıkı haftadır devlet hastanesinde sıstem yok özel hastanelerde de en az üç tane doktor yok bıldıgım kadarıyla sadece bır tanesin de var ama bu mamayı yazması ıcın herhangı test bırsey yaouuor mu