Glcnaltnskkk bencede sağlık ocağının dediğini çok dikkate almayın bana neler dediler çok zayıf sarılık falan dediler hiçbirşeyi yokmuş çocuğun herşeyi abartıyorlar eğer emiyorsa güzelce çişli bez sayısı falan normalse mama vermeyin bence ben mecburen mama verdim şuan iki günde bir kere falan anca emiyor çok isterdim emzirmeyi