Nbos Geceleri saat başı kalkma, durup dururken sinir krizi, sürekli kucakta durma isteği ve daha nicesi🥲 Atlatan annelerden tavsiyeler alabilirmiyim? Kaç gün sürdü hangi haftalarda başladı
Linaamom Nbos 5 aylık olduk bugün daha geçmedi diyebilirim😥sabır diliyorum sadece hiç bi şekilde dururamadım ben
Minnikkiz Nbos daha 3 ay 24 günlüğüz bizimde 2 gündür bu saatlerde uykuya direnme memede kısa kalma gün içinde bazı zamanlar huzursuz atak erken mi başladı acaba 🫠
NoThing2Lose Nbos agladiginda tek isteği kucak kucaginizda bol bol tutun bu alışkanlık göstereceği bı durum değil gecici diyor uzmanlar kucağımıza ve ilgi istediği için bağırıp çığlık atiyolar bizimki etraf ilgisini çektiği için sabit durup mamasını yemiyordu zorlamiyordum çünkü bu daha da mama reddine sürükler istediği zaman tekrar veriyordum bizde yavaş yavaş sonlandiriyoruz
sezginshome Nbos biz atak haftasından yeni çıktık. Bu süreçte sürekli emmek istedi bende sürekli emzirdim. Gece emmek için uyandı defalarca. Gündüz aynı asla yakamı bırakmadı 🙈 mutfakta iş yapıyorsam yanımda ya oyun halısında ya da babynestnde yattı. Elinde hep bir diş kaşıyıcı vardı. Aynı zamanda onu oyalayacak bir poşet veya poşet sesine benzer ıslak mendil poşeti gibi onlarla oynadı. Evi bi elimde çocukla süpürdüm. Diğer ev işleri keza öyle. Uyuturken uyku aralıkları arttığı için çok fazla sabır diledim çok zordu. Uyku problemi çok fena ama çok şükür öyle kalmadı . Bu süreçte yüz üstü çalışmaları atttırdık. Çıkardığı seslere aynı sesleri çıkardık. Dönme alıştırmaları yaptık. Uykusu geldiğini anladığım anda geciktirmeden uyutmaya çalıştım. Uykuya çok fazla direniyor ve yarım saattir uyumadıysa uyuma diyerek bıraktım kendi haline 😊 şuan uyandığında ise yatağında kendi halinde takılıyor bir süre. En büyük sıkıntı uyku günlük 2 saat uykulara kaç gün geçirdim. Öyle çok yoruldum ki çok zor geçti. Uykusuzluktan hala çekiyorum.
Dogalbal Bende tam post acacaktim ayni durumlar bizde de mevcut gunduz sadece kucakta ve memede uyku gece ise saat basi uyanmalar ve geri uyumak istememeler sinir krizleri ne kadar devam edecek gunler zor geciyor valla
Nbos @Minnikkiz bizimde tam öyle başladı uzmanlar diyor zaten 3,5 ile 5 ayı kapsayan bir dönemde diye 4. Ay atağı için şuan 3 ay 28 günlüğüz 4 gündür ataktayız 🥹
Nbos @NoThing2Lose evet kesinlikle çok haklısınız sürekki kucakta etrafı keşfedip nereye bakıcağını şaşırıyor sanki hiç bir şeyi kaçırmamak istiyor ve beslenme konusundada ısrarcı olmamak gerekıyor doğru dıyorsunuz en sık meme mama reddının olduğu dönem
Nereleregidem Nbos 4-14 benimki de. Bazen melek oluyor bazen de sinirden ağlıyorum. Bu normal mi acaba
Nbos @sezginshome söylediklerinizin birebir aynılarını şuanda yaşıyoruz gerçekten çokça sabır gerektiren bir dönemmiş uykusuzluk en beteri galiba kendin uykunu alamayınca bebekle ilgilenmekte bir hayli zor oluyor🤯 sizin ne kadar sürdü acaba? Gece prize şarj cihazı yerine usb kablosunu sokmaya çalışmam mı dersiniz, hırıltısını ses kaydına alıp doktora dinletmek için baş ucuma telefonu koymuştum 2 saat kesintisiz kayıt almış ben kayıt başlattığımdan bir haber😅 geçecek elbet böyle böyle büyüyecekler ama gerçekten destek çok önemli bu dönemde
sezginshome Nbos 1 aydan fazla sürdü.. Valla bende rüyamda sürekli çocukla uğraşıyorum. Kucağımdaymış gibi uyurken sallıyorum. Yanımda yatıyor sanıyorum eşime dikkat et çocuğu ezme diyorum 😁 iyice kafayı sıyırdım
Nbos @Nereleregidem çok normal bence lohusalık 40 günü kapsamıyor 40 gün bitti ruh halimiz hoooop düzeldi diye bir şey beklemesin kimse 🤷🏼♀️
bebekmehmet Nbos 4ay 5günlüğüz biraz önce çığlık çığlığa zorla uyuttum. Meme almıyor mama aldık onuda kabul etmiyor kollarımın dermanı kalmadı artık 🥺
Dogalbal sezginshome bizimki sadece memede uyuyor sandalyede 45 dakika onun uyuması icin bekliyorum cok yorucu 4.atagi bitenler nolur sonrasinda uykusu duzelir deyin