Kızlar bebeğim 2 ay 10 günlük. 2 gündür ateşi çıkıyor. En çok 37.8i gördük. Dün gece acildeydik kan idrar herseyine bakıldı doktor balgaminin bile olmadığını söyledi. Basit bi soğuk algınlığı bu dedi ama ateşi düşüyor giydirince 37leri buluyor yine. 37 çok yüksek değil biliyorum ama tam anlamıyla geciremiyorum bu beni rahatsız ediyor. 4 saatte bir calpol veriyorum. Sizin bebeklerde de var mı sıkıntı salgın var diyolar 😔