Uyumuyoruz gündüzleri tamamen kapattık biz o defteri kızlar sizde durumlar nedir ben pes ettim artık sallıyoruz çarşafla yada ayakta maksimum yirmi dakika sonra uyanıyor zaten o da günde bir kere falan. Gece uykusunada 12den önce geçmiyor. Kendimi geçtim ona üzülüyorum yorulmaz mı bir insan hiç anlamıyorum ki 🤔