Kızlar bebeğim iki ay on günlük normalde memeyi reddederdi bu aralar sadece uyku serseki iken emiyo. Ac olduğu için mama vermek istedim dünden beri vermeye çalışıyorum. İçmiyo biberon tutamiyor zaten bende ağzına sıkıyorum içsin diye 10 ml anca zar zor verebiliyorum. Sizce neden böyle alerjisi varsa öyle olur mu ne yapmalıyım nelere dikkat etmeliyim…