Mirac05 Merhaba arkadaşlar 3 aylık mobilya asansorlu bir beşşik var elimde 1300 aldım 700 vermeyi dusunuyorum bebegim yer yatağını tercih etti 😩 ve odama sığmadı birde oyun halisi ve elektirikli göğüs pompası ve baybi nest var mı ihtiyacı olan uygun
Songlkrdmn5 Oyun halısını canım benim ki erkek çocuğu beşik olmaz oyun halısı arayışındaydm zaten fotoğrafını atsan
Mirac05 Songlkrdmn5 benimde erkek ama piyanosu pembe pille çalışıyor 50 tl satmayı düşünüyorum herşeyi tam makinaya atılıp yıkayabiliyor
Drnkusum Songlkrdmn5 @Deletedmom812 oyun halısı bendede var yookidoo marka e bebekten aldım tertemiz isteyen olursa@
Mirac05 Deletedmom812 oyun halisini bir bayan almak istiyordu bekletiyorum eg3r almaz ise verebilirim