1.5 ay önce doğum yaptım sütüm gelmedi gelince de bebeğim emmedi derken göğüslerim cok şişti bosaltmak amaclı manuel pompa aldim elektrikli cok pahalıydı alamadim . ama manuel ile hic yapamadım sürekli gördüm terkedikce pompa çıkıyordu ve 1.5 saat sağmıştım sadece 30 cc çıkmıştı yara olan göğsüm tahriş oldu daha da yara oldu. birkaç gün ara verip yeniden sağdan yeniden aynı seyler oldu suan bebeğim sürekli mama diyor memeyi de almıyor ben ne yapayım simdi bu pompa işini. var mı bir öneriniz pompayla bari sagabilmek istiyorum . siz nasıl yapiyosunuz lütfen yardim