Bebeğim 8 buçuk aylık. Henüz hiç dişi yok. Yerleri belirginleşmiş ama görünürde bir şey yok. Yaklaşık 2 haftadır ek gıdayı reddediyor. Zorla 5-6 kaşık yedirebiliyorum sadece. Daha öncesinde ne versem iştahla yiyordu. Acaba diş mi geliyor? Dişler gelirken iştahsızlık bu kadar önceden başlıyor mu? Çünkü 2 haftadır iştahsız ama görünürde diş yok. Başka da bir sebep gelmiyor aklıma.