Bebisimveben İyi akşamlar herkese, 9 aylık bebeklerinizin uykuları nasıl? Benim bebeğim son iki haftadır doğru dürüst gündüz uyumuyor, bir kere yarım saat falan anca uyuyor. Gece de çok uyanıyor. 🥺 sizlerde durumlar nasıl uyku konusunda?
Bkalcik Bebisimveben sabah 6 buçukta kalkıyoruz ilk uykusunu 9 9 buçuk gibi yapıyor 2. Uykusunu 13.00 gibi yapıyor bazen 14.00 i buluyor
Eda1414 Bebisimveben benim bebeğim de gündüzleri toplasan yarım saat anca uyur akşam 8 buçuk dediğimiz de uyuyor çok şükür gece 2 kere falan uyanır sabah 7 buçuk gibi uyanır 😂
Bebisimveben Eda1414 maşallah en azından akşam erken uyuyormuş. Bizimki 11 buçuk 12 gibi anca uyuyor. Uykusunu nasıl alıyor anlamış değilim 😒
Bebisimveben Eda1414 evet deniyorum çok fazla ağlıyor nefesi kesilecek kadar, kalkıp oturmak istiyor. Ben de bırakmak zorunda kalıyorum