Berbatbiryer0_ kiralar ne kadar nerde temiz sakin bir yerde oturulur. site daire müstakil hiç fark etmez. adını köyünü neresinde numaraları varsa atarmısınız yada adres 😚 nerelerden daire tutulması gerek nerelerden tutulmaz . Tecrübelerinize ihtiyacım var ..
yumurtam Berbatbiryer0_ en iyisi ben konuşmayayım, hevesinizi kırmak istemem, Edirne’ye isteyerek gelmiş ve tamamen hayal kırıklığına uğramış biri olarak…şu kadarını söyliyeyim Merkezde villalar hariç güzel ev yok
Laden Berbatbiryer0_ yok yahu kendisi oturuyor işte😁 hemde site ve çok güzel bir muhit. Etrafında bir sürü parkurlu parklar falan var hatta. Valla bayılıyorum oraya istanbuldan taşınsam kesin keşana taşınırdım😁
Zarinakyk Berbatbiryer0_ konu dişi ama niye Edirne’ye taşınmak istiyorsunuz kı 😅ben mecburiyetten merkezde oturuyorum kıra üç bin 3+1
Berbatbiryer0_ Zarinakyk aa süpermiş ev nasıl temiz mi sitemi binamı tam olarak verdiğiniz para değiyor mu. eşime iş teklifi geldi eşimde bir yeri seç dedi bende edirne dedim 😊
Berbatbiryer0_ yumurtam yapma ya deme iş teklifi geldi. konya çok uzak o yüzden orayı seçtim yoksa konyaya gidicektim.. içime karalar düştü ☹
Zarinakyk Berbatbiryer0_ ev temiz site içinde ama Edirneyı bi türlü sevemedim 🥹gezilecek saylı yerleri var kira neden üç bin derseniz temmuz zamından önce tutmuştuk bu evi ondan
Berbatbiryer0_ Zarinakyk ne bahsız biriyim ya 😑 peki şimdi kiralar sizce nasıl temiz bir ev için di yorum..