Bebek arabasını uçağa kadar alıyorlar. Bagaj teslimde size bir büyük poşet veriyor uçağın kapısına gidince oradan sizden alıyorlar.
Çıkışta uçaktan en son inin çünkü bebek arabaları herkes indikten sonra geliyor
geçişlerinde arabayı katlayıp x raydan geçiriyosunuz