Benim bebeğim 3200 doğdu hastaneden çıkarken 3150 idi 2 ay kontrolünde 6050 kg dı 3. Ay kontrolünde 6650 kg olmuş yani ilk aylar ayda nerdeyse 1,5 kilo alırken son ay 600 gr almış ama zaten ayına göre kilosu çok çok iyi olduğundan doktoru normal dedi doymadığını hissetmiyorsan açlıktan ağlamıyorsa vs sıkıntı yoktur netten persentil değerlerine bakabilirsin benim bebeğim de 36 haftalık doğmuştu üstelik