Arkadaşlar herkese merhaba, kafama takıldı. 2 ay 20 günlük bebeğim var. Acile gittik öksürüğü için röntgen çektiler. Aslında o an eşime söyledim zararlı değilmi diye doktor zararlı olsa istemez dedi. Şimdi araştırıyorum zararlı olduğunu söylenen yazılar var. Sizler çektirdiğiniz mi denk geldiniz mi.