Meis Bebeğim 3,300 doğdu 6 aylık kontrolünde 7,800 çıktı sizce nasıl hemşire normal dedi. Artık fazla kilo almaz boya verir dedi
Roseparks Benim bebeğim de 2.800 doğdu 18 gün yoğun bakımda kaldı bir aylıkken doğum kilosuna yeni ulaşmıştı 5 ay 22 günlük 7.200 kilosu. İyi toparladı çok şükür her gören çektiği sıkıntıları bilmediği için düşünmeden çok zayıf gelişmemiş sütün yaramamış bakamamışsın hiç diyerek üzüyorlar beni ama sağlıklı olsun gerisi önemli değil.