Aslylmz Merabalar anneler. Oğlum 19 aylık. Bilinçli olarak yalnızca gel diyor, bazen çok nadir anne ve dede diyor. Başka kelimesi yok ama her şeyi çok net anlayıp uyguluyor. Sizce bir terapiste filan gitmeli miyim? Sizin bebeler nasıldı ?
fatma_erva Aslylmz Bebeğinizle sürekli iletişim halinde oluyor musunuz daha öncesinden diyormuydu söylemeyi mi bıraktı..
Betulice Aslylmz 18 aylık ikizlerim benim hiç konuşmuyor neredeyse Baba mama abi su bu kdr Terapist icinde daha erken doktorumuz 2 yaşına kdr hatta 2,5 yaşına kdr normal dedi . Çevremde çok arkadaşımın çocuğu var 2 yasını geçmişler konuşmuyorlar daha belki ondan rahatım Sürekli iletişim halindeyiz kitaplar aktiviteler Öyle aman aman ekran da yoktur yani bizde
gamziskoo Aslylmz yani bu aylarda konuşma değil de, kelime sayisinin daha fazla olması bekleniyo doktorlar tarafından. Instagramda bicirbicir.co var sayfasına bi göz atın isterseniz
SuPerisiiii Aslylmz tv izliyor mu? izliyorsa ne sıklıkla izliyor? Eğer bunların yanıtı hayırsa direk gidin dil ve konuşma terapistine
Aslylmz fatma_erva evet sürekli konuşuyorum kitap okuyoruz. Her şeyi anlıyor daha önceden de böyleydi bir ara anneanne diyor gibiydi o kadar.
fatma_erva Aslylmz Zamanı var galiba daha mutlaka konuşacaktır ama sizin içiniz rahat değilse bi doktor ile konuşun size gereken en doğru açıklamayı yapacaktır normal karşılayacaktır
Zeliff Aslylmz normal daha. Benim kızım 22 aylık yeni yeni anlamlarını bilerek söylemeye başladı önceden sürekli tekrar ettiği kelimeleri.