Nesibe47 Kızlar kızım 10 ay 16 günlük ayağa kalmak istiyor ama sürekli kalkmaya çalışırken çığlık atıyor işin kötüsü kalkamadığı için ağlamaya başlıyor (emeklemiyor)yaşadınız mı yaşıyor musunuz bilmem ama ben yaşıyorum yaşayanların önerisi var mı acaba
tineanigra Nesibe47 nasıl bir çığlık zevk mi acı mı yoksa sinir mi ? Bunu ayırt edin önce eğer acı olduğunu düşünürseniz doktora gösterin ama sinirdense ayağa kalkmasına destek olmayın ki kendi başarsın
tineanigra Nesibe47 sinir ağlamasıysa bırakın ağlasın illa ki başaracak her seferinde çığlığı duyduğunuzda destek olursanız bu sefer kendini yormamak için aynı çığlığı atar :) tabii ki düşmesin vs diye gerektiği yerde destek olun tutun ama kalkmasına yardımcı olmayın ki öğrensin