Haftaya başlıyoruz kızlar kaç öğün vereceğim ek gıdayı? Tadım yapacaz zaten ama kaç öğün vermem gerek birde sütüm öyle çok olmuyo bi dolu bi boş emzirme nasıl oluyo şimdi mesela sütüm olmadığında onun yerine formül mama veriyorum yine mama mı vericem sütüm olmayınca