Merhabalar kızlar prematüre annelerine bşr sorum olacak bebeğim 34+3 de doğdu 1 ay 16 günlük rop muayenelerine 2 kere gittik göz damar gelişimi tamamlandı ancak hala göremediğini düşünüyorum bize bakmıyor hiç bir şey takip edemiyor rop muayenesindeydi doktora sordum göremediğini düşünüyorum dedi 1 2 ay daha takip edin hala gördüğüne emin değilseniz göz doktoruna götürüm dedi ama ben bir anne olarak korkuyorum sizin bebekleriniz ne zaman görmeye başladı