Melesss 12.aya girdiğimizden beri öyle bir mızmız ki. Sinirli huysuz bebek oldu. Her istediğini ağlayarak yaptırmaya çalışıyor yapmayınca sinirlenip kendini kasıyor. Nedir bu? Yaşayan var mı?