Oğlum 26 aylık daha küçük ama arkadaşlık yapmıyor misafirliğe gidiyoruz bundan büyükler ise hiç oralı olmuyor dibimden ayrılmıyor 🤦🏻♀️ ben istiyorum otursunlar oyun oynasınlar ama yok bi gözü bende paçamdan ayrılmak istemıyor, daha küçük olduğunu için mi🤦🏻♀️ çevresinde kuzen vs yaşıtı hiç yok kardeşide yok zaten.
3 yaşına girince kreşe başlıcak insallah ozaman artık ögrenicek herhalde 🙏🏻 sizinkilerde böylemi ?
-