charliee whitemoon herkes kendi çocuğunu istediği gibi büyütür ben böyle büyütmek istiyorum annesi olarak en iyisini ben uygun görürüm
whitemoon charliee bu atar gider niye onu anlamadım cevaplara katlanamicaksan niye soruyorsun ayrıca bir tek ben de su verin dememiş yukarda diyenlerde var ;)
Mehy charliee doğduğu günden beri veriyorum ben yarım çay kaşığı ile başladım yavaş yavaş arttırarak devam edicem 38günlüğüz
Adakaybike charliee Ben doğduğu günden beri veriyorum 2-3 çay kaşığı kadar vermiştim İlk başlarda şu an biberonla su içiyor 10,5 aylık hatta sağlık ocağındaki ebede mamadan veya memeden sonra mutlaka ver demişti ağzı pamukçuk olmasın diye