Uzulme canim, arada oyle oluyor…
Zartik sariligi atlattiniz zaten insaAllah…
Yenidogan, qgrisi sizi olmadikca zaten hep uyuyor😅
Arada, bonus gunler yasiyorsun😅 zaten gazlanmalari baslayinca sakin zamanlari biraz aratiyor😅
Sarilkla alakali oldugunu sanmiyorum 🤗
Dusmeye baslayinca, birdaha yukselmez insaAllah