Eliiif1 Kızım 3 aylık olacak hala gozunde sarılık var, doktor anne sütü sariligi seninki dedi. Ne demek oluyor ne yapmak lazım başka bi şey demedi ilerisi için sıkıntı olur mu
Nazlican Eliiif1 İlerisi için sıkıntı olmuyor ama sık sık kontrol edin sarılıgını çünkü uzamıs. Anne sütü sarılıgı da anne sütünün içeriğinden kaynaklı bir durum.