İlk 1 ay anne sütünü ek mama da vermiştim sonra bıraktım Bayadır sadece anne sütü ve hala kabız, kendimi kötü hissediyorum sutumde bir şey mi var acaba diye, bu durumu yaşayan var mı bebeğini sadece anne sütüyle emzirip kabızlik sorunu yaşayan çok üzülüyorum😢