Benim oğlum da 21 aylık her şeyi ama herşeyi anlatıyorum inatlasmak biseyleri elinden almak sürekli hayır yapma demek,kandırmak vs çok çabuk sinirlenmelerine sebep oluyor bazen ağlama krizleri oluyor bekliyorum sonra kucağıma alıp sakinleştirip dikkat dağıtıyorum.Bilerek yapmiyolR onlar duygu kontrolünü bilmiyor biz yardımcı olacağız .İnanın sabır taşı oldum ki sabırsız bı insanimdir .Sakin kalıp bu dönemi rahat geçirmek için en en etkilisi enerjisini boşalmasını sağlamak biraz vakit geçirmek ve asla inatlasmadan sakinleşince güzellikle herşeyi anlatmak.