Ceren_guney02 kaç aylık bebişiniz yeni mi doğdu bilmiyorum ama yeniyse eğer alışana kadar destek verin sizde o attıkça geri verin zamanla tutma sürelerini kısaltın. Belkide doğru emzik değildir ben bibs kullandım hastaneden çıkmadan verdim tam ilk zamanlar emme refleksleri kuvvetli olmayabiliyor.