Kizlar kizim 10 aylik dogustan vsd+ arti pulmoner darlik( kalbinde delik kalp kapakciginda darlik var dun kontrole gittim eko ile bakmak icin ama cok agladigi icin bakamadilar kalbinde genisleme var dediler ama yarin icin uyutarak tekrqrdan bakacaz dediler bizim gbi boyle durumu olup ekoya uyutarak baktilarmi eger baktilarsa nasil uyutyrlar yanina bizde grebiliyormuyuz kac dakikada uyaniuorlar kafam allak pullak coo korkuyorum