Bebeğim 4 ayını doldurdu fakat bugün hem kontrol hem aşı içim sağlık ocağına gittiğimizde geçen aya göre 1 kilo vermiş olduğumuzu öğrendik☹️ bebeğim formül mama ile besleniyor iki ayına kadar iyi kötü emdi ama takviye ile aranızda aynı durumu yaşayanlar varmı çok üzüldüm çocuk doktoruna gitmemi söylediler sınırın altında olduğu için