Esra25eylul İki haftalık anneyim iki tane dikisim vardi onlarda hala yerinde duruyor hemsire kendiliginden bi hafta icinde atar demisti benimki neden oyle duruyor anlamadim
UmutUmay Esra25eylul kendiliginden eriyen dikisler olabilir benim ilk dogumumda oyleydi gel aliriz dedi hemsire gittim kirkim cikinca kendiliginden eriyen dikislerdi. 2.dogumimda da 15 falandi dikisim iki haftadan daha uzun surede heralde tek tek dustu kaynayinca
UmutUmay Esra25eylul zaten daha kirk kontrolunde olacak ya elbet o zamana kadar gorursun nedir ne degildir her ikisi de olabiliyor ben ikisini de yasadigim icin yanitlamak istedim. Hayirli olsun anneliginiz yavrunuza hayirli omurler yazsin Rabbim 🌸