Hamzaurass Selam kızlar burda daha 3 günlük yavrusuna hasret bi anneyim… Bebeğimin kan şekeri düşük çıktığı için Sami Ulus hastanesi yoğum bakım ünitesine sevk ettiler. Süreç nasıl ilerliyor, bu şeker düşüklüğü neden olur biliyor musunuz🥺
Znurr Hamzaurass benim bebeğimi doğar doğmaz şekerden dolayı ve kilo düşüklüğünden yoğun bakıma almışlardı, merak etmeyin başka bir sorun yoksa şekeri yükseklince çıkarıyorlar
Yagmursoydan_1 Güzel annem bebişinin şekerini kontrol edecekler daha sonra normal mamaya gecerler düşmediği zaman emin ol ki kavuşursun sen sıkma canını 😍
Hamzaurass Yagmursoydan_1 inşallah inşallah 🥺🤲 sadece 24 saat beraber kaldık o kadar çok özlüyorum ki bu özlemse bundan öncekiler neymiş
Yagmursoydan_1 Hamzaurass ben pediatri hemşiresiyim seni cok iyi anlıyorum inşallah her şey çok güzel olacak