Doktora gittik antibiyotik verdi ve öksürük şurubu. Ateşi 38.3 vücudu sıcak kurban oldugum inliyor öylece antibiyotiğine bugün başlıyoruz çok pis salgın var yetişkinlerde de dahil eşim de bende aynı şekildeyiz. Sürekli kucak istiyor kuzum. Bende çok hastayım ama ayakta olmak zorundayım anne olmak pek zormuş ama Allah canlarına sağlık versin.🥺