gokcedeniz valla ek gıdaya geçince uyur dediler uyumadı, 9 aylık olunca uyur dediler uyumadı, 1 yaştan sonra düzelir ya da yürüyünce yorulur uyur diyorlar ama umudum kalmadı artık yani aylardır dakika sayıyorum 29 dakikada her işimi halletmeye çalışıyorum.