5 hafta 3 günlük hamileyim özele gittik doktor dün devlette yaptırdığım tam kan tahlilleri ne baktı ekstradan sağlık ocağınında kan tahlilleri yapmasını istedi ancak hangileri olduğunu söylemedi . Sağlık ocağı zaten devlette yaptırdığın tahliller dışında yapmıyoruz dedi doktora mesaj attım hangi tahlili istiyorsunuz diye .. sağlık ocağı yapabildiği tahlilleri yapsın gerisini ben isticem yazmış . Hastane para kazansın diye mi böyle yapıyor acaba