3 yıl önce yatak odası takımı, L koltuk, berjer ve tv ünitesi almıştık. L koltuğun bir yerinde çökme oldu, eşim beyin sürekli oturduğu yer tahmin ettiğiniz gibi 😅 Tv ünitesi süper sıkıntı yaşamadık. Taşındık, yine sıkıntı yok, sadece giyisi dolabının kapağı takılıyor o da taşıma şirketinin kurmasıyla ilgili. Biraz şans meselesi galiba :)Konu çocuk eşyası olunca: küçükken çok kaliteli bişey alma demişti arkadaşlarım, hakkaten ya boyuyor, ya çiziyor, ya bişey döküyor.. Biraz büyüyünce ömürlük almakta fayda var gibi :)