Pamirimm Bir şey isteyip de yememe durumunuz oldu mu bilmiyorum ama olduysa yeyin çünkü siz istemeseniz bile süt çeker derler inanıp inanmamak tabi size kalmış, ben genelde hep ondan mastit olmustum. Ve bol bol sağın, lahana yaprağı iyi geliyor diye biliyorum bir de onu da buradan öğrenmiştim