Merhaba anneler bebeğim 16 aylık dil bağı olduğunu bir yaşında fark ettik doktorumuz dil bağı dedi ve KBB ye yönlendirdi oda 5 yaşına kadar bişey e gerek yok dedi dün özel bir hastaneye götürdüm Van lokman hekim hastanesine orda çocuk cerrahına muayene ettim doktor kalın bir et parçası var dedi yapışık diller dedi alalım dedi merak ediyorum böyle bir operasyon yaptıran var mı yada riskleri neler Van da yaptıran var mı bilgi verirseniz sevinirim