Herkese merhaba benim oğlum 6 aylık ve yarımşar saat 4 uyku yapıyor akşama kadar. Uykusunu doğru düzgün alamadığı içinde bütün gün ağlıyor. Nasıl uzatıcam bu uykuları ben. 2 kere 1-1.5 saatlik uyusa yetecek heralde ama deli ediyor beni artık. Büyük oğlumda aynıydı. Resmen uyumayan çocuk doğuruyorum ya